Daan de Raaf 04-11-2020
Modellen helpen je om de wereld te begrijpen, om complexiteit te beperken en om niets over het hoofd te zien. Er is niets zo praktisch als een goed model. Hoewel er op ieder model wel iets aan te merken valt, is werken zonder enkel model sowieso een groter risico dan werken met een imperfect model. Hoe mooi is het dan dat hier de belangrijkste marketing modellen zijn samengebracht, beschreven en kritisch bekeken. Mag eigenlijk niet ontbreken op het bureau van marketeers.
Martin Kersbergen 04-11-2020
Al zo’n tien jaar - sinds de opkomst van big data - bevechten marketeers en wetenschappers elkaar met verschillende visies en frameworks over het vak. Daar is niet elk merk wijzer of waardevoller van geworden. SWOCC bundelt de krachten vanuit wetenschap en praktijk met dit nieuwe, geactualiseerde modellenboek. Het biedt goede handvatten voor de juiste discussies in de praktijk. Een prachtig initiatief en een boek dat elke marketing, merk, of communicatieprofessional dagelijks kan gebruiken in zijn of haar werk.
Esther Overmars 04-11-2020
Een boek dat het bureau van elke merk- of communicatieadviseur thuishoort! Want in de praktijk zie ik dat er nogal wat verschillende meningen en visies zijn over hoe merken en communicatie werken. Een model biedt een gemeenschappelijk vertrekpunt voor alle betrokkenen bij een merk- of communicatietraject en geeft houvast gedurende het proces.
Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Omschrijving

Auteur
SWOCC
ISBN / EAN
9789076802336
Prijs
 45,00
Genre
Studieboeken
Taal
Nederlands
Jaar
2020
Aantal pagina’s
152

 

 

 

 

Over de auteur

SWOCC

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) doet fundamenteel wetenschappelijk onderzoek op het gebied van merken en communicatie.

SWOCC


Heb je vragen over een uitgave of jouw bestelling?
Onze klantenservice staat je graag te woord.

Neem gerust contact met ons op: