Er ging mij een licht op

Persoonlijke klantervaringen, op een luchtige wijze beschreven, waarbij marketingprincipes toegepast worden om meer tevreden klanten te krijgen. Of juist niet! Plezierig leesbaar voor iedereen die wel eens iets koopt. Of verkoopt.

Categorie:

Beschrijving

Auteur Jan van der Meulen
ISBN 978-94-6323-300-2
Genre Marketing
Taal Nederlands
Aantal pagina’s 121
Prijs € 14,95
Jaar 2018

Er ging mij een licht op

Leerzame ervaringen van een marketingman om meer tevreden klanten te krijgen. Of juist niet. Vanuit eenvoudige marketingprincipes wordt op een heldere en soms ook humoristische wijze beschreven hoe de theorie in de praktijk vertaald wordt. Marketing kan ook gebruikt worden om de wereld een beetje mooier te maken. Ondanks alle automatisering en robotisering, is de rol van de mens namelijk nog steeds een cruciale factor. Marketing draait om mensen, en mensen kunnen kiezen!

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Er ging mij een licht op” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Klantenservice via WhatsApp

x
Voeg het nummer +31 6 82670276 toe aan de contactlijst van je smartphone en je kan ons via WhatsApp nog sneller bereiken.