Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Goede reclame is BETER” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Omschrijving

Auteur
Daniël Storm
ISBN / EAN
9789464378795
Prijs
 14,95
Genre
Marketing
Taal
Nederlands
Jaar
2023
Aantal pagina’s
64

 

 

Over de auteur

Daniël Storm

Daniël Storm zegt over zijn reclame-ervaring dat die net zo lang is als zijn leven. Want zijn vader Ruud is niet alleen zijn held en voorbeeld in algemene zin. Ook professioneel is dat zo. Hij is namelijk ook een ondernemende reclameman Stukje over de auteur: Daniël Storm zegt over zijn reclame-ervaring dat die net zo lang is als zijn leven. Want zijn vader Ruud is niet alleen zijn held en voorbeeld in algemene zin. Ook professioneel is dat zo. Hij is namelijk ook een ondernemende reclameman zolang als hij zich kan herinneren. En dus groeide Daniël op met De Adformatie, bekeek hij de nieuwe STER-commercials op donderdag tijdens het schoolpauze-bammetje thuis, die als test werden uitgezonden en ging hij als kind al van beurs naar beurs om naar de stands en presentaties te kijken van zijn vaders klanten.

Nu, inmiddels wat jaren verder, werkte hij aan een heel eigen kijk op reclame en bedacht na tientallen boeken van de HEAO destijds, z’n SRM Marcom-B en Nima-C, dat het allemaal niet zo moeilijk hoefde te zijn dat reclamevak. Daniël kwam met het idee dat als je beter wil scoren dan je concurrent, dat je reclame ook BETER moest zijn. Beloftevol, Eigen, Triggerend, Eenvoudig en Relevant. Als jij je daar aan houdt, zul je zien dat je je doelgroepen voor je wint. Een andere opvallende zienswijze van Daniel is dat alles reclame is. Nou ja, overal waar je mensen wil overtuigen van jouw aanbod. Dus ook een offerte uitbrengen is reclame. Of je verkooppraatje houden. Zelfs dat mooiste meisje in het café dat je voor jezelf wilt
winnen, ook dat vraagt om goeie reclame. Reclame van jezelf. Reclame draait om het overtuigen van anderen.

Daniël heeft al sinds 2001 een eigen bureau en werkt al jaren met zijn eigen reclame-principe. Dat werkt goed. Voor hem, zijn collega’s in het bureau (Team Switch), maar vooral voor zijn klanten die medewerkers, potentieel personeel, klanten en nog-niet-klanten moeten stimuleren een switch te maken. Namelijk van het andere merk naar het betreffende merk. Of van iets niet doen, naar iets wel doen. Met Daniël’s theorie, maakt iedereen zijn of haar reclame effectiever.

Daniël Storm


Heb je vragen over een uitgave of jouw bestelling?
Onze klantenservice staat je graag te woord.

Neem gerust contact met ons op: