Heman de Leeuw 14-09-2023
De auteur toont duidelijk een grondige kennis van het onderwerp. Waar vele boeken over social media en social business wat verouderd overkomen, sluit dit boek naadloos aan bij iedereen die zijn onderneming socialer wil inrichten. Het dient zowel als handig naslagwerk voor diverse modellen als een aangenaam lees- of studieboek.
Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Omschrijving

Auteur
Menno Beker, Hans Keukenschrijver, Wouter Hensens
ISBN / EAN
9789464911268
9789464910308
Prijs
 13,99
Genre
Managementboeken
Taal
Engels
Jaar
2023
Aantal pagina’s
180

 

 

Over de auteur

Menno Beker is a successful Dutch entrepreneur, experienced executive, and co-owner of various companies, including Olery.com.

With both a technical and commercial background Hans Keukenschrijver has been involved in designing new solution-market combinations and pivoting business models in tech industries. He is an accomplished Dutch serial entrepreneur and CEO & co-owner of Olery

Menno Beker, Hans Keukenschrijver, Wouter Hensens


Heb je vragen over een uitgave of jouw bestelling?
Onze klantenservice staat je graag te woord.

Neem gerust contact met ons op: